Sivilce (Akne) Neden Oluşur? Sivilce Nasıl Geçer?

Yaygın bir cilt sorunu olarak karşımıza çıkan sivilce; yağ bezleriyle kıl köklerinin tıkanması sonucunda oluşan cilt problemidir. Vücudumuz çok fazla miktarda sebum üretiyorsa; sivilce sorunun da ortaya çıkması mümkün olur. Sebum yani cildimizin nemli olmasına yardımcı olan yağ, çok olduğunda cildin gözeneklerinden çıkmada zorlanır. Bu da doğal olarak sivilcilerin oluşmasına neden olur. Sivilce sorunu öncelikli olarak temel bir estetik sorunudur. Bundan dolayı bu rahatsızlıktan kurtulmak için pek çok yöntem mevcuttur. Özellikle sivilce sorunu çok daha büyük boyutlu olacak olursa; birtakım sorunlarda beraberinde gelir. Üstelik kimi zaman bu tür sorunlar plastik cerrahi de gerektirebilir!

Sivilce (Akne) Sorununun Belirtileri Nelerdir?

Günümüz koşullarında pek çok estetik merkezi sivilce tedavisi konusunda nitelikli bir şekilde hizmet sunmaktadır. Tam da bu noktada sivilce sorununun belirtilerini biliyor olmak; beraberinde çok önemli kazanımları da getirmektedir. İşte sivilce sorunun öne çıkan başlıca belirtileri!

• Ciltte siyah renkte noktaların oluşması
  • Ciltte uçları beyazlamış sivilcelerin oluşması
  • Özellikle cildin yüzey bölümüne yakın olan yerlerde topakların oluşması
  • Ciltte küçük kırmız renkli ve son derece hassas yumruların oluşmaya başlaması
  • Kimi zaman ağırlı da olabilen cildin yüzey bölümünün altında irin dolu topakların bulunması

Görüldüğü üzere farklı belirtilerin sivilce sorununu da beraberinde getirdiğini rahatlıkla ifade edebiliriz. Sivilce sorununun devam etmesi ilerleyen süreçlerde botoks tedavilerine gerek duyulmasına da neden olacaktır.

Sivilce ( Akne ) Nasıl Geçer?

Sivilce sorunu önemli bir cilt sorunudur. Bundan dolayı bu sorunun giderilmesi için çok sayıda farklı yöntem uygulanmaktadır. Esasında ilerleyen süreçlerde H100 gençlik aşısı gibi uygulamaların da cilt sorunlarının giderilmesinde etkili olduğunu söyleyebiliriz. Ancak günümüz koşullarında akne tedavisi için çok sayıda farkı teknik uygulanmaktadır. Burada dikkat edilecek en temel husus her sivilce türünün tedavisinin farkı bir uygulamayla yapılacağı gerçeğidir. Burada tedavi sürecine dair nitelikli bir destek almak en akıllıca olanıdır. Sivilce tedavisi ortalama 1 ya da 2 hafta içerisinde sonuç vermektedir. Ancak bu süre kişinin yaş ve cilt özelliklerine göre de değişkenlik göstermektedir. Yine botoks sonrası dönemlerde sorun yaşamamak için de mutlaka sivilce sorunu varsa bu sorun mutlaka giderilmelidir!

Soru sor

Name
Comment

Bize Yazın

Bilgi ve Sorularınız için bize ulaşın

Bize Yazın

Bilgi ve Sorularınız için bize ulaşın

Ataköy Towers Ataköy 7-8-9-10. Kısım Mah. Çobançeşme E-5 Yanyol Cad. No: 20 B Blok K:6 D:83-84 34212 - Bakırköy / İstanbul

Trioklinik © 2019 Tüm Hakları Saklıdır.

Tasarım & Yazılım PETA DİJİTAL