Leke Tedavisinde Kullanılan Yöntemler

Uzun süre güneş ışınlarına maruz kalma, yaşlılık veya hamilelik gibi nedenlerle cildimizde lekeler oluşabilir. Cilde rengini veren şey, melamin pigmentleridir. Melaminin normal konsantrasyonundan daha yoğun hale gelmesiyle lezyonlar, yani lekeler oluşur. Yaz ayları geride kaldı. Güneş ışınları etkisini kaybediyor. Cildimizdeki lekelerin tedavisinde başarılı sonuçlar alabileceğimiz bir zaman dilimine girdik. Gelişen teknolojik imkanlar ve yeni tedavi yöntemleriyle bu lekelerden kurtulmak mümkün. En değerli kıyafetimiz olan cildimizi temizlemek, daha genç ve güzel bir görünüme kavuşturmak bizim elimizde. Estetik merkezleri açısından leke tedavisi son derece önemli bir hizmet olarak tanımlanmaktadır.

Cildimizi Lekelerden Kurtaralım

Güneş ışınlarının cildimizde oluşturduğu lezyonlardan, kurtulmanın en etkili yollarından biri lazer tedavisidir. Lazerle leke tedavisi ağrılı bir işlem değildir ancak öncesinde anestezik kremler kullanılabilir. Lazer tedavisi uygulanacak kişinin cilt kanseri olmaması veya bu riski taşımaması gerektiği unutulmamalıdır. Yapılacak muayenede lazer tedavisinin nasıl uygulanacağı doktor tarafından belirlenir. Lazer uygulamasından sonra geçici bir süre kızarıklık ve yanma olabilir. Tedavinin etkisi geçene ve cilt eski rengine dönene kadar lazer tedavisi uygulanan bölge güneşten korunmalıdır.

Leke temizliğinde doktorların başvurduğu yeni yöntemlerden biri de H-100 gençlik aşısı uygulamasıdır. Bu aşı, deforme olmuş, kırışmış, zarar gören ve leke oluşan ciltlerin nem tutma kapasitesini arttırıyor. Böylece cildimizin ilerleyen yaşlarda üretemediği mineral, vitamin ve aminoasitleri cildin altına veriyor.

H-100 gençlik aşısı cildin bütün ihtiyaçlarını karşılayarak daha canlı, parlak ve genç görünmesini sağlıyor. H-100 aşısı ciltteki hücre yenilenmesini hızlandırdığı gibi, cildin biyolojik onarım sürecini de hızlandırıyor. Böylece çeşitli nedenlerle oluşan lekelerin cildin kendisi tarafından doğal bir şekilde temizlenmesine sağlanıyor.  H-100 gençlik aşısı uygulamasından önce anesteziye ihtiyaç duyulabilir.

Cilt Temizliği İçin En Uygun Zaman

Cilt lekelerinin tedavisinde kullanılan bir diğer yöntem de oksijen ve mikrodermabrazyon uygulamalarıdır. Bu yöntemle cildin leke oluşan veya hasar gören bölgesine mikrokristaller püskürtülür ve hasar gören tabaka aşındırılır. Mikrokristaller püskürtülerek yıpranan, aşınan soyulmaya başlayan tabaka,  uygulamanın bir parçası olan vakumlu cihazla çekilir. Böylece yıpranan ve hasar gören hücreler ciltten temizlenir. Soyma ve vakumla çekme işlemi ağrısız olduğundan anesteziye ihtiyaç duyulmaz. Estetik merkezi uygulamaları sonrasında cilt lekelerinden kalıcı olarak kurtulmanız mümkün olacaktır.

Soru sor

Name
Comment

Bize Yazın

Bilgi ve Sorularınız için bize ulaşın

Bize Yazın

Bilgi ve Sorularınız için bize ulaşın

Ataköy Towers Ataköy 7-8-9-10. Kısım Mah. Çobançeşme E-5 Yanyol Cad. No: 20 B Blok K:6 D:83-84 34212 - Bakırköy / İstanbul

Trioklinik © 2019 Tüm Hakları Saklıdır.

Tasarım & Yazılım PETA DİJİTAL