Doğum Sonrası Yoğun Saç Dökülmesi

Hamilelik bir anne için hem çok duygusal hem de sancılı geçen bir süreçtir. Fiziki anlamda yıpranmalar, fazla kilolar derken hamilelik bir bakıma salı vermişlik halidir. Ancak bu dönemde hamile kadın yüksek seviyede östrojen salgıladığından hem yüzü çok canlı görünür hem de saçları hep uzamak halinde olur. Ancak hamilelik sonrası östrojen hormonu değişikliği gibi hormonsal bir değişiklik saç dökülmesine ve bir anda uzamasının durmasına sebep oluyor. Ancak anneler buna canlarına sıkmasınlar. Çünkü çoğu kadın hamilelik sonrası böyle sorunlar yaşıyor. Bu noktada hem çok fazla bakım ve tedavi yöntemi olmakla birlikte vücudun alışma süresine zaman tanımak da saçlarda büyük bir kaybın yaşanmadan durmasını sağlar.

Tedavi ve Bakım Planları

Elbette öncelikle doğum sonrası dökülmeyi azaltmak için uğraşmalıyız. Yoksa dökülmesine direkt izin vermek biraz risklidir. Peki ne yapılabilir dediğinizi duyar gibiyim? Hamilelik sonrası saç dökülmesi durumunu engellemek için öncelikle saçım en hassas zamanında olduğunu bilmek gerekiyor. Bu yüzden kimyasallardan uzak durulması gerekmektedir. Şekillendiriciler, saç spreyleri gibi kozmetiklerden uzak durmalıyız.

Ardından beslenme düzenine ve sağlıklı bir beslenme planı uygulamaya geçmelisiniz. Saçlarınızı yaş iken tarıyorsanız geniş dişlere sahip olan taraklar kullanabilirsiniz. Biyotin gibi saçı besleyen maddeler içerikli doğru şampuanlar kullanmaksızın. Bu sayede iyi bir oranda saçınızın hızla dökülmesine engel olmuş oluyorsunuz. Elbette bunu yaptıktan sonra saçlarınızın belli ir bakıma ihtiyacı var çünkü saçlar uzarken incelmiş veya kırılmış olabilir. Ayrıca yüzde yüz hamilelik sonrası saç dökülmesini engelleyemiyoruz. Nasıl bir bakım derseniz, karşınızda saç botoks uygulaması.

Saç Botoks Uygulaması

Bakımı tek seferde derinden yapmak için efsane bir tercih olabilir. Peki saç botoks nedir? Aslında akılda ilk çağrışımları deri altı enjekte gibi görünse de uygulama olarak çok daha kolay ve uzun süre kullanımlı bir uygulama. Saçlarınızın aşırı yıprandığı veya saç dökülmesi yaşadığınız bir dönemdeyseniz başvurabileceğiniz bir yöntem. Saçları besleyen ve tedavi eden ürünlerin kullanıldığı saçınızı daha temiz, bakımlı ve canlı bir görünüme ulaştıracak olan bu uygulamada botoks sonrası saçlarınızdan kimse gözünü alamayacak.

Soru sor

Name
Comment

Bize Yazın

Bilgi ve Sorularınız için bize ulaşın

Bize Yazın

Bilgi ve Sorularınız için bize ulaşın

Ataköy Towers Ataköy 7-8-9-10. Kısım Mah. Çobançeşme E-5 Yanyol Cad. No: 20 B Blok K:6 D:83-84 34212 - Bakırköy / İstanbul

Trioklinik © 2019 Tüm Hakları Saklıdır.

Tasarım & Yazılım PETA DİJİTAL