Deri Çatlaklarının Tedavisi Mümkün Müdür?

Elbette ki vücutta deri çatlaklarının bulunması özellikle estetik açısından önemli bir sorun olarak tanımlanmaktadır. Özellikle hoş olmayan bir görünümün ortaya çıkmasında derideki çatlakların etkili olduğunu ifade etmek de mümkün olmaktadır. Bununla birlikte günümüz koşullarında deri çatlaklarının giderilmesinde estetik merkezi kliniklerinin etkili bir şekilde hizmet sunduğunu rahatlıkla ifade etmek mümkün olmaktadır. Peki deri çatlakları neden oluşuyor? Yine vücutta güzel olmayan bir görünümü mümkün deri çatlaklarının tedavisi mümkün müdür? İşte bu sorulara dair merak ettiğini tüm ayrıntılar!

Deri Çatlakları Neden Oluşur?

Özellikle cildin aşırı bir şekilde gerilmesinden kaynaklı olarak dermis tabakasındaki oluşan yırtıklara deri çatlakları denir. Deri çatlakları genellikle hamilelik döneminden sonra sıklıkla karşılaşılan bir durumdur. Yine aşırı bir şekilde kilo alıp verme ve ani zayıflama durumları da ciltte deri çatlaklarına neden olur. Burada dikkat edilmesi gerekli olan en temel husus hormonlardaki değişimlerdir. Ayrıca kimi zaman aniden kas yapma durumlarında da ciltte çatlaklar oluşabilir. Bu tür sorunların giderilmesinde plastik cerrahi yöntemlerinin kullanılıp kullanılmadığı da son zamanlarda sıklıkla dillendirilir. Yine botoks uygulamalarının bu tür çatlakların giderilmesinde etkili olup olmadığı da hep bir merak konusu olarak karşımıza çıkar. Bu arada cilt çatlağı sorunun belirtileri oldukça nettir. Çünkü cilt çatlağı oluştuğunda cilt bölümünde belirgin bir şekilde ciltte çatlaklar gözlenmektedir. Yine yırtık bölümlerinde kızarlık durumları da deri çatlaklarının belirtileri arasında yer almaktadır.

Deri Çatlaklarının Tedavisi Nasıl Yapılır?

Günümüz koşullarında burun estetiği başta olmak üzere çok sayıda farklı estetik uygulamalarının başarı bir şekilde hayata geçildiğini ifade etmek mümkün olmaktadır. Bu noktada deri çatlaklarının tedavisi nasıl yapılır? Sorusu da akıllara gelmektedir. Deri çatlaklarının tedavisinin zor bir süreci içine aldığını ifade etmek mümkün olmaktadır. Cilt gençleştirme gibi uygulamalarda etkili bir şekilde kullanılan roller uygulamasının deri çatlaklarında da etkili olduğunu söyleyebiliriz. Yine H100 gençlik aşısı gibi uygulamalarına benzeyen farklı uygulamaların da ciltteki çatlakların giderilmesinde etkili olmaktadır. Üstelik son zamanlarda ameliyat gerektirmeden cilt çatlaklarından kurtulmanın mümkün olduğunu da rahatlıkla ifade edebiliriz!

Soru sor

Name
Comment

Bize Yazın

Bilgi ve Sorularınız için bize ulaşın

Bize Yazın

Bilgi ve Sorularınız için bize ulaşın

Ataköy Towers Ataköy 7-8-9-10. Kısım Mah. Çobançeşme E-5 Yanyol Cad. No: 20 B Blok K:6 D:83-84 34212 - Bakırköy / İstanbul

Trioklinik © 2019 Tüm Hakları Saklıdır.

Tasarım & Yazılım PETA DİJİTAL